Seznam článků
-
David
Jiří Švec |
Literární ukázka |
1/2021
-
O smrti
Jiří Plocek |
Fejeton |
1/2021
-
Deset nejčtenějších trháků KN roku 2020 a pět stejně čtených držáků z let minulých
redakce |
Dokument |
1/2021
-
Didactica Pandaemonium
Jaroslav Svoboda |
Komentář |
24/2020
-
Proč vláda zavřela všechny ostatní typy škol, a ponechává otevřené speciální školy, které se stávají virovou rozbuškou? Dopis speciální pedagožky premiérovi a jeho zmocněnkyni pro duševní zdraví
Lubomíra Moudrá |
Společnost a politika |
22/2020
-
Kritické myšlení jako cesta k ekologicky odpovědnému jednání
Jana Létalová |
Společnost a politika |
20/2020
-
Dobrý sluha, ale zlý pán
Jakub Grombíř |
Společnost a politika |
17/2020
-
Do školy se nejde aneb Americké školství mezi Covid-19 a BLM
Petr Olmer |
Společnost a politika |
16/2020
-
Učitelé zdravotnické fakulty UP v Olomouci, která organizuje krizovou pomoc v kraji: „Mladí nám ukázali, že vůbec nejsou ztracení!“
Tomáš Koloc |
Téma |
15/2020
-
Vzdělání problémy neřeší
Aladin El-Mafaalani |
Společnost a politika |
11/2020
-
Besedy o vzniku a vývoji Masarykovy čtvrti v Brně
Jana Mlatečková |
Kultura a umění |
46/2019
-
Připomínám, čím žili naši předkové, abychom věděli, kudy máme jít my
Tomáš Koloc |
Téma |
38/2019
-
Srdce je přidaná hodnota
Marie Valtrová |
Společnost a politika |
36/2019
-
Učitel neslyšících, o kterém bylo hodně slyšet
Jiří Plocek |
Společnost a politika |
34/2019
-
Jak jsem křičela na jednu maminku aneb Ponižovat se je práce jako každá jiná
Petra Rejchrtová |
Společnost a politika |
27/2019
-
Film otevírá klíčovou diskusi o etice
Jiří Plocek |
Společnost a politika |
22/2019
-
Triglav a spol. v Lužickém semináři
Jiří Guth |
Kultura a umění |
10/2019
-
Tříbení prostředí nebo posouvání hranic – ale kam?
Jiří Plocek |
Téma |
37/2018
-
Obživlost: Přeceňované vzdělání
Ivan Hoffman |
Společnost a politika |
29/2018
-
O diplomkách důkladněji
Petr Koubský |
Společnost a politika |
28/2018
-
Tady se nacházíme: Odpověď nejen Jiřímu Plockovi
Radim Šíp |
Společnost a politika |
22/2018
-
Nejen o sprostých slovech ve školství
Jiří Plocek |
Společnost a politika |
20/2018
-
Inkluze a mizerně placení soumaři
Radim Šíp |
Téma |
19/2018
-
Školství v roce 2018: Vyhlašujeme anketu pro učitele
Jiří Plocek |
Společnost a politika |
9/2018
-
Školství v roce 2018 znovu před křižovatkou: Vyhlašujeme anketu pro učitele
Jiří Plocek |
Téma |
3/2018
-
Pedagogika na lavici i pod lavicí
Jiří Plocek |
Fejeton |
51/2017
-
To, že zlikvidovali státní střední školu, na níž jsme s kolegy učili, nás konečně donutilo založit si školu vlastní – alternativní (dokončení)
Tomáš Koloc |
Společnost a politika |
49/2017
-
To, že zlikvidovali státní školu, na níž jsme s kolegy učili, nás konečně donutilo založit si školu vlastní – alternativní (1. část)
Tomáš Koloc |
Téma |
48/2017
-
O rušení i nerušení předmětů ve finských školách
Jan Dlask |
Společnost a politika |
44/2017
-
Biofilní vzdělávání: Přírodu se musíme učit ctít, nikoli z ní jen těžit
Jana Létalová |
Téma |
44/2017
-
Počteníčko: Učitelé ve Španělsku
redakce |
Literární ukázka |
43/2017
-
Ceny Ekopublika poprvé uděleny!
redakce |
Dokument |
41/2017
-
Ekopublika ocení nejlepší články o životním prostředí
redakce |
Společnost a politika |
40/2017
-
Myšlenky pro budoucnost: 5.část – Dva způsoby formování kultury
Josef Šmajs |
Společnost a politika |
33/2017
-
Erasmus Valencijský aneb Z Čech až přes konec Evropy (dokončení)
Jiří Guth-Jarkovský |
Společnost a politika |
31/2017
-
Moderní škola a logika raně moderního myšlení
Radim Šíp |
Téma |
30/2017
-
"Přímé poznání i hledání panenských prostorů pokládám za nezbytnou součást vzdělání" (2. část)
Tomáš Koloc |
Společnost a politika |
29/2017
-
"Přímé poznání i hledání panenských prostorů pokládám za nezbytnou součást vzdělání" (1. část)
Tomáš Koloc |
Téma |
28/2017
-
Latina, lidskost a humanitní vědy
Jiří Guth |
Kultura a umění |
28/2017
-
Podpora malé výtvarnici: průběžná zpráva
Jiří Plocek |
Dokument |
19/2017
-
Zážitky spoluurčují náš osud
Jiří Plocek |
Téma |
18/2017
-
Myšlenky pro budoucnost: 2. část – Informační hodnota přírody
Josef Šmajs |
Společnost a politika |
18/2017
-
Žáček k tabuli aneb Obrana reakční poezie
Bruno Solařík |
Téma |
5/2017
-
Josef Šmajs: Pro přežití potřebujeme biofilní kulturu i vzdělávání
Jana Létalová |
Téma |
4/2017
-
Prolomit začarovaný kruh českého školství (Dokončení)
Radim Šíp |
Společnost a politika |
38/2016
-
Prolomit začarovaný kruh českého školství (2. část)
Radim Šíp |
Téma |
37/2016
-
Prolomit začarovaný kruh českého školství (1. část)
Radim Šíp |
Téma |
36/2016
-
Vzdělání a vnitřní proměna
Miroslav Žák |
Společnost a politika |
22/2016
-
Třikrát v opozici vůči českým masmédiím
Jiří Hlavenka |
Společnost a politika |
16/2016
-
Interview
Tomáš Koloc |
Fejeton |
48/2015
-
Odcházet ze školy sytý
Jiří Hlavenka |
Komentář |
48/2015
-
Dopis ministryni školství: Nerušte speciální školy (dokončení)
Lubomíra Moudrá |
Dokument |
47/2015
-
Počteníčko: Temné nebe Ameriky
redakce |
Literární ukázka |
47/2015
-
Děti, obrazovka a lekce pro dospělé
Jiří Plocek |
Společnost a politika |
45/2015
-
Inkluze ve školství: Spíše bída než lesk aktivismu
Jiří Plocek |
Téma |
8/2015
-
Estetická výchova v českých školách – po vzoru Karlovarského kraje nebo Norska?
Kateřina Vojtíšková |
Téma |
6/2015
-
Vzdělavatelnost a vychovatelnost – užitečné pojmy
Jiří Dan |
Téma |
3/2015
-
Zásadní přešlap ministra školství
Jiří Plocek |
Společnost a politika |
43/2014
-
Další týden v české škole
Jana Bradley |
Fejeton |
41/2014
-
Pachuť z jedné volby
Jiří Plocek |
Komentář |
39/2014
-
Co vše zmůže děkan?
Jiří Plocek |
Téma |
30/2014
-
Šetření PISA: Co vypovídá o našem školství?
Redakce |
Téma |
13/2014
-
Jaké učitele chceme?
Jiří Plocek |
Společnost a politika |
7/2014
-
Finské školství jako inspirace
Redakce |
Téma |
36/2013